U petak, 28. studenoga 2025., održana je terenska nastava za učenike od 5. do 8. razreda. U programu je sudjelovalo 20 učenika uz pratnju 5 učitelja, a sve je provedeno u skladu s potpisanim suglasnostima roditelja. Terenska nastava trajala je od 8:00 do 12:30 sati, a sve predviđene aktivnosti protekle su uspješno i prema planu.
1. Posjet Etnografskom muzeju (Split) uz stručno vodstvo
Učenici su tijekom stručnog vodstva kroz Etnografski muzej imali priliku upoznati bogatu kulturnu baštinu naših krajeva.
Promatrajući izložene predmete, opisivali su vlastite dojmove, povezivali ih s osobnim iskustvima, emocijama i stavovima te usmjeravali pažnju na povezanost materijala, načina izrade i tradicije.
Učenici su u neposrednom susretu s izloženim predmetima vezanim za kulturnu baštinu i tradiciju prikupljali i bilježili podatke (pisane i vizualne) te se njima kasnije koristili u vlastitom radu rješavajući naknadno u školi mali kviz i likovno se izražavajući na nastavi likovne kulture

Razgledavanje crkvice sv. Andrije u Etnografskom muzeju uz stručno vodstvo
2. Likovna radionica: mali tkalački stroj i filcanje vune
Nakon obilaska izložaka, učenici su sudjelovali u likovnoj radionici u kojoj su izrađivali male tepihe na tkalačkom stroju te predmete od filcane vune. Pokazali su razvijene fine motoričke vještine koristeći različite vrste vune, konopa i škarica.
Izrađene radove, tepihe i ukrase od filc vune, učenici su ponijeli kući kao uspomenu.


Učenici na likovnoj radionici
3. Posjet prometovoj garaži uz stručno vodstvo
Učenici su na licu mjesta upoznali funkcioniranje cijelog sustava gradske prijevozne infrastrukture.
Saznali su kako izgleda ulazak autobusa u garažu, proces čišćenja, pregleda i popravaka te način organizacije rada u pogonu.
Ovaj posjet pružio im je praktičan uvid u zanimljiva zanimanja i svakodnevni rad prometnog sustava.


Razgledavanje prometove garaže uz stručno vodstvo
Terenska nastava u Splitu bila je iznimno uspješna, edukativna i poticajna. Učenici su kroz izravno iskustvo proširili svoja znanja iz područja kulture, tradicije, umjetnosti i tehničkih sustava, a stečene dojmove i bilješke iskoristit će u daljnjem školskom radu.